čtvrtek 21. dubna 2016

Oatmeal Nutella Mug Cake


Hi people!
Dneska jsem si pro vás připravila další "pečenou" mňamku. Recept jsem splašila opět na Pinterestu. Dnes budeme kuchtit zákusek jménem Oatmeal Nuttela Mug Cake. Ve volném překladu to znamená Koláček v hrníčku z ovesných vloček a s Nutellou. Receptu jsem moc nevěřila. Zdál se mi podivný. Ale jelikož v jeho názvu zaznělo slovo 'Nutella', rozhodla jsem se, že to přeci jen zkusím. Tak nač čekat? Jdeme na to! 

Ingredience

  • 3 polívkové lžíce mléka
  • 1 polívková lžíce olivového oleje
  • 1 polívková lžíce cukru krystal
  • 3 polévkové lžíce mouky
  • 1 polívková lžíce nasekaných ořechů (já použila lískové ořechy)
  • 1/4 čajové lžičky pečícího prášku
  • 1/8 čajové lžičky soli
  • 1/4 lžičky skořice
  • 1 polívková lžíce Nutelly + na "posypání"





















Postup

  1. Ve větším hrnku (300 ml a více) smíchejte dohromady mléko, olivový olej a cukr. Přidávejte mouku, dokud z toho nevznikne těsto. Potom přidejte vločky, oříšky, prášek na pečení, sůl a skořici. Zamíchejte
  2. Na vrch dejte jemně Nutellu
  3. Dejte do mikrovlnky. (700 W -70-90 sec)
  4. Po vyndání z mikrovlnky přidejte Nutellu a posypte zbytkem oříšků.



Doufám, že vám bude chutnat, protože mě opravdu chutnalo.
Dejte mi do komentářů vědět, zda jste také zkusili tento 'Mug cake' a jak se vám povedl.
Good luck in next days
Péťa :)





3 komentáře: